Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Lite bilder

Av Vildljung - 30 juli 2008 12:18

Nu kommer äntligen bilder på det jag pysslat med senaste tiden. Väskan fick Josefin, min dotterdotter, när hon fyllde tolv år. Hon blev jätteglad. Insidan var inte riktigt klar när bilderna togs men det sydde jag färdigt efteråt.
Kortet är misslyckat men jag lägger ut det ändå. Dels är det alldeles bubbligt på insidan pga limmet, dels blev texten så ful. Men om man bortser från det så är det gulligt. Stämpeln kommer från Sarah Kay, papperna har jag köpt på stan och det är färglagt med ProMarker. Blommorna, färgerna och stämpeln har jag köpt på Hobby och Hantverk.Bilderna är tagna av Johan Gustafsson (med mobilkameran)

 
 
symaskin12@hotmail.com

symaskin12@hotmail.com

30 juli 2008 13:12

Hej Anette.
Kortet är hur fint som helst och gulligt.
Väskan blev toppenfin.

Hälsar...
Annika i ett varmt Arjeplog

http://quiltannika.blogspot.com

 
Camilla Millas

Camilla Millas

30 juli 2008 16:12

Vilken snygg väska och vilket fint kort!! Förstår att ditt barnbarn blev glad!

Ha det gott
Kram

http://millaas.blogspot.com

 
Annette

Annette

30 juli 2008 16:36

Men oj så fina saker du gjort, du är så himla händig, jag bara gapar här!

Hoppas du har det gott i sommarvärmen, här har vi bara 26 grader idag så det är riktigt behagligt;)
Kram,
Annette

http://annetteathome.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Någ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards