Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Vildljung - 4 juli 2008 20:43

Igår var jag och hälsade på Sussie som bor här i närheten. Så fint det var. Jag vill också ha större bostad. Iofs så bor Sussi i en charmig men pytteliten friggebod och hon tycker att jag bor stort. Men tänker mest på tomten och på hennes mammas två (!) verandor. Jag som älskar verandor och saknar det på mitt hus.Idag var Sussie så snäll och skjutsade mig till affären så jag fick fylla på lite här hemma. När jag kom hem igen slutade busstrejken. I kväll har Joakim och jag rensat ur alla kartonger som stått här ett bra tag. En kartong står kvar men den ska Joakim ta hand om. Och hans kläder står också här men de ska jag flytta till rull-lådor under hans säng. Så imorgon ska det bli städa av. Och pyssel. Vädret är underbart. Så varmt och soligt och jag bara njuter. Nyss fick jag höra att det ska börja regna igen på söndag så jag njuter extra nu.

Ovido - Quiz & Flashcards