Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Vildljung - 7 juli 2008 11:05

Tema: Hem ljuva hem1. Använder du mjukmedel till tvätten? 2. Vilken färg har du på köksluckorna? 3. Har du dusch eller badkar? Svar:1. Japp. Alltid. Och jag är noga med att dosera rätt.2. Det är något mörkbrunt trä. Har bara 4 skåp och några hyllor i mitt lilla pentry. Men det funkar. 3. Dusch. En liten toalett med handfat, dusch och tvättmaskin. Funkar jättebra.

Av Vildljung - 7 juli 2008 11:01

Jag mår inte bra. Därför har jag inte skrivit de senaste dagarna. Jag har drabbats av kraftig yrsel och illamående. Jag tror det kommer från öronen så jag har börjat med nässpray. När jag sitter stilla så är jag hyfsat bra. Men rör jag på mig så snurrar det rejält.Idag vräker regnet ner och det är väldigt mörkt i min lilla stuga. Jag har satt på ett element och klätt mig lite mer än vanligt. Mysigt inneväder. Tvätten hänger kvar ute men den lär vara ordentligt blöt nu. Så den får hänga. Jag ska diska idag. Och plocka lite. Och sy. I den takt jag klarar av.Ha det så bra

Ovido - Quiz & Flashcards