Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Frisk och shopping

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Något måste jag väl få unna mej? Sen tillbaka till S-tälje där jag bjöd äldsta sonen på lunch. Han var den som tog det hårdast att jag fick cancer. Efter det köpte jag mig en mp3-spelare. Lite måste jag ju få unna mig.

 
 
Lian

Lian

25 september 2008 22:12

Såklart att du ska unna dig något trevligt när du fått så goda besked!!! Fast när det gäller att skaffa sig anledningar att få unna sig att köpa scrapgrejer så kan det räcka att grannens katt har namnsdag ;o)
kram kram

http://kexholm.blogspot.com

 
Annette

Annette

26 september 2008 08:24

Du kan inte ana hur glad jag är för din skull. Jo, det kan du nog, förresten, jag har ju varit med hela denna hemska tid och det är underbart att det äntligen är över. Varmaste kramarna i världen till dig!

http://annetteathome.se

 
Maria

Maria

28 september 2008 09:22

Åhhh, vad roligt, ett STORT grattis och en BAMSEKRAM.

http://www.mariasmix.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:52

Ja, nu funkar datorn igen. Hur länge vet vi inte men jag är glad så länge den håller sig kry. Imorgon ska jag till SÖS på min årliga kontroll. Innan det ska jag vara på lymfkliniken för det verkar som om jag fått lymfödem i vänster arm. Mycket vanli...

Ovido - Quiz & Flashcards