Alla inlägg den 9 september 2008

Av Vildljung - 9 september 2008 17:53

Men så länge sen jag skrev här. Vad har hänt?

I helgen var det marknad. Jag var där och handlade lite på loppis. En glasklocka och en karaff. Regnet vräkte ner.

Jag har fått förlängning på mitt uppdrag. Betyder att de är nöjda med mig.

Idag är jag hemma med feber och förkylning. Ska vara hemma imorgon också och gå på torsdag när vi ska jobba över till åtta.

Idag fick jag kallelse till Plastikkirurgen. Antingen det gäller brösten eller ögonen så blev jag jätteglad.

Av Vildljung - 9 september 2008 17:51

Frågor:

1. När fyller du år?
2. Känner du till någon kändis som fyller år på samma dag som du?
3. Vad gjorde du på din senaste födelsedag?


Mina svar:

1.  25 januari

2. En som är kändis i mina ögon. Min äldsta son.

3. Minnet... eh, jag kommer inte ihåg. 

Ovido - Quiz & Flashcards