Alla inlägg under juni 2008

Av Vildljung - 22 juni 2008 18:02

Ok, jag ger mig. Jag har varit borta härifrån länge nu och mycket har hänt. Inte tänkte jag fortsätta med bloggen men det är så kul att läsa andras bloggar så jag startar min igen. Så får vi se hur länge jag håller på.
Vad har hänt då? Jo, jag har flyttat. Till ett litet torp på landet. Jag trivs väldigt bra här och är nog en "landet-person". Här ute får jag lugn och ro i min rastlösa själ. Lite svårt att komma i ordning dock. Vi hade alldeles för mycket grejor med oss och jag vet inte var vi ska få plats med allt. Jag rensar och kastar och lägger undan men det ser lika hopplöst ut som innan. Till slut ska jag väl få ordning på torpet iaf.
Mitt mål är att endast ha det som jag verkligen har användning för. Och inte en pinal mer. Det är rätt bra att bo så här trångt för jag sparar pengar. Jag köper inte en massa vackra saker längre.

Ovido - Quiz & Flashcards