Direktlänk till inlägg 30 augusti 2008

Tre i veckan v35

Av Vildljung - 30 augusti 2008 21:49

Tid över.


1. Lyckas du få tid över till dig själv?
2.Om ja, vad gör du då? Om nej, varför inte?
3. Om du hade en hel dag av ledig tid utan något ansvar för någon annan än dig själv, vad skulle du göra då?


Mina svar:

1. Det händer.

2. Då sätter jag mig vid bordet och gör kort eller så sätter jag mig vid symaskinen och syr på mitt överkast eller så hamnar jag (oftast) framför datorn.

3. Samma som under punkt 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Någ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards