Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Vildljung - 12 augusti 2008 19:53

Så åkte jag på att jobba idag. På lager. Inte min melodi precis men jag tackade ja iaf. Jag har ju varit där förut. Men de är inte direkt duktiga på att ta hand om extrapersonal där. Plötsligt försvann alla och där stod jag som ett fån. Jag frågade någon och fick svaret: "Det är lunch nu." Jaha? Nu ikväll är jag trött och kvällen blev väldigt kort. Ute regnar det och jag ska snart krypa till sängs och läsa innan jag somnar.Oj, jag glömde berätta något. Idag fick jag två roliga kuvert i lådan. En RAK med cardstock och blommor från Cia. Och sen ett kuvert med stämplar som jag beställt från Carina. Se mina länkar. Hon har skickat det jag beställt och så får jag betala i slutet av månaden. Snacka om att lita på folk. Hon vet ju inte att jag är ärlig.

Ovido - Quiz & Flashcards