Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Vildljung - 14 juli 2008 20:19

Imorse duschade jag efter frukost. Sen gick jag ut i trädgården i bara trosor och t-shirt. Solen sken och det var ett ljuvligt väder.Jag åkte in till mamma och gav henne smycken som jag gjort. Sen ner på stan där jag hittade tre stämplar på rea. Motiv var små söta flickor. Jag köpte en svart trådrulle också. Och mat. När jag steg av bussen hemma så öppnade sig himlen. Jag har en bit att gå från bussen och det rann från mig när jag kom inomhus. Sen har det varit sol, regnat, ibland samtidigt och åskan har gått. Är det för att de två asteroiderna passerar jorden på "ganska när håll"? Det står i aftonbladet.se att det händer idag. Men de, asteroiderna, passerar på ett avstånd som är lite mindre än två gånger mellan jorden och månen. Hjärnan fattar inte vilka avstånd det är frågan om.

Av Vildljung - 14 juli 2008 00:36

Tema: Mixat1. Vad har du under sängen? 2. Är du höger- eller vänsterhänt? 3. Spelar du spel på datorn?1. Lådor, sladdar och det är säkert en hel del damm och gamla fluglik, spindlar och annat där också. Jag bor ju på landet.2. Höger3. Jag gjorde ofta det när datorn fungerade som den skulle.

Syr

Av Vildljung - 14 juli 2008 00:22

Idag har jag sytt för glatta livet. Jag är inte klar men det blir jag imorgon om jag fortsätter då. Det hoppas jag att jag gör så jag kan fortsätta med alla andra projekt jag har. Vädret har varit jättefint idag och det har varit lagom varmt och skönt. Joakim har kommit hem så nu är det livat i stugan igen. Det är skönt. Det blir lite tomt när han inte är hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards