Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Vildljung - 31 juli 2008 19:50

Nu är jag riktigt trött på värmeböljan. Mamma var så dålig idag. Hon var på sin dagverksamhet (dagis) och hade fått ligga hela tiden. En annan tant hade blivit körd till akuten. För gamla, hjärtsjuka personer är det här livsfarligt. När mamma kom hem från dagis så la hon sig på sängen med fläkten på. Men hon var så rädd för det högg i hjärtat ibland. Och vem blir inte rädd? I början av veckan skrevs det att värmeböljan skulle ta slut i helgen. Men sen har det varit tyst. Ska den fortsätta eller ska vi få möjlighet att leva normalt igen snart?

Av Vildljung - 31 juli 2008 15:11

Tack för de fina kommentarerna jag fått. Tyvärr kan jag ju inte skriva i era bloggar (jäkla dator) men jag läser dem iaf. Fortfarande vaaaaarmt. Men det är ju perfekt torkväder så jag kör en maskin tvätt nu. Och så ska vi äta lasagne idag. Lite för varmt för det tycker jag. Sill och potatis skulle passat bättre. Imorgon ska jag in till stan och handla och då får det nog bli en sushi. Jag visar er ännu ett kort idag. Mottagaren uppskattade det och nu får ni också se det.Var rädda om er i värmen!

Ovido - Quiz & Flashcards