Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Vildljung - 20 juli 2008 23:16

Så har helgen gått och det är tyst och tomt i mitt hus. Mamma har åkt hem och det har varit så kul att ha henne här. Vi har ätit gott och jag har visat vad jag syr och gör med pärlorna osv. Men idag kom Johan och hämtade och körde hem mamma och Joakim tog han med som barnvakt till sina barn den här veckan. Jag har diskat (bjöd alla på middag) och bäddat rent. Nu har jag suttit framför datorn hela kvällen (sytt lite också) och nu är det sovdags.Sleep well, folks!

Av Vildljung - 20 juli 2008 18:41

Någon som vet vad snapdragon heter på svenska?
Just det. Lejongap är det. Tack för hjälpen!

Av Vildljung - 20 juli 2008 18:35

"Mischief is your middle name, but your first is friend. You are quite the prankster that loves to make other people laugh."

"Rackartyg är ditt mellannamn men ditt första namn är vän. Du är en spelevink som älskar att få andra människor att skratta"





I am a
Snapdragon



What Flower
Are You?



Ovido - Quiz & Flashcards