Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Vildljung - 1 juli 2008 19:04

Här kan ni se varför jag trivs så bra i min lilla stuga. Den är magisk och jag har älvor eller skyddsänglar som flyger omkring. Bilden är tagen av min son Johan och finns på http://jgp.blogg.se Jag kan inte göra en länk så det får bli så här istället.

Av Vildljung - 1 juli 2008 18:30

Jag orkade inte med den förra bloggen för jag förstod inte hur jag skulle göra. Om det inte fanns några inställningsmöjligheter eller om det var min gamla dator som inte ville. Jag väntar på en ny. Och väntar och väntar... Nu är jag här igen, som sagt. Lite omgjort är det och det kommer att ske lite då och då.

Av Vildljung - 1 juli 2008 17:47

Kanske den här bloggen funkar bättre:Om jag provarAtt göra Uppställningar.Jag testar iaf

Ovido - Quiz & Flashcards