Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Vildljung - 12 juli 2008 20:10

Idag fick jag följa med grannen och hennes dotter till Norrlöt. Vi åt strömming och potatismos. Det är så gott men dyrt. Fast en gång om året kan man ju kosta på sig. Vädret är fint. Det har varit sol hela dagen om än lite blåsigt. Jag har gått med i två forum för kortmakeri. De som håller på där är så himla duktiga. Och jag hoppas jag kommer att lära mig för just nu är jag bara ett enda stort frågetecken. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Väskan jag ska sy verkar aldrig bli börjad på. Fast nu har jag plockat fram både yttertyg och foder. Men jag måste ha ett yttertyg till. Ska försöka sätta igång imorgon. Det har jag sagt den senaste veckan.Jag trodde Joakim skulle komma hem idag men han har stannat hos storebror. Kanske imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards