Direktlänk till inlägg 24 juli 2008

Ingen vinst.

Av Vildljung - 24 juli 2008 10:14

Nej, det blev ingen kudde för mig. Det var hundra personer som ville ha den så chansen minskade ju betydligt. Men, men. Jag är inte missunsam. Grattis till dej som vann den. Det där med tävlingar på nätet är kul. Ska fundera på om jag inte ska ha en sån också så småningom. I förrgår var A här och lånade min tvättmaskin. Vi fixade till det ordentligt i min stuga. Ut med soffan och så ändrade vi om. Och städade. Förut hade jag knappt någon golvyta utan fick gå i snirklad bana men nu kan jag t.o.m dansa här. Massa golvyta, inte så proppat med möbler längre och sen har jag förstås alla mina prylar, kassar, säckar och högar som ska gås igenom. Men jag jobbar på det. Igår höll jag på hela dagen trots att jag sovit dåligt på natten. Men inatt har jag sovit hela natten och ska fortsätta plocka här. Det tar tid men det får det göra. A sa att jag inte kunde bo i den röran jag hade för då skulle jag bara må dåligt till slut. Och det hade hon rätt i. Nu känner jag ju vilken lättnad det är att ha yta att kunna röra mig på. Tack och lov för kompisar som A!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Någ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards