Alla inlägg under augusti 2008

Av Vildljung - 3 augusti 2008 22:09

Jag är med på en utmaning i Hobbyhusets forum. Det är fyra kort som gäller för hela juli. Bilderna är inte bra. Och en del kort ser hemska ut. Men håll till godo



Det första kortet är för V27. Där skulle man skapa med så många dekorationer som börjar på B, som möjligt. Jag har följt olika lay-outer på korten. Den sista skulle man ha helt i rosa-rött-lila.

Av Vildljung - 2 augusti 2008 20:25

Japp. Idag regnar det. Vräker ner. Ösregn. Hela dagen. Det är jätteskönt. Jag har alla dörrar och fönster stängda och det är mörkt ute. Och regnet skvalar utanför fönsterna. Jag bara njuter.

Av Vildljung - 1 augusti 2008 19:29

Tänk, redan augusti. Snart börjar hösten. Det ska bli skönt. Jag älskar hösten. Idag har det varit mer än lovligt varmt. Nu är jag så trött på värmen. Jag har varit på stan och när jag kom hem, fullpackad med tunga kassar, så rann svetten om mig. Det var hemskt. Men nu, under eftermiddagen, så har det åskat och regnat. Så nu känner jag mig mycket bättre. Hoppas ni får besök av lite regnmoln också.

Ovido - Quiz & Flashcards