Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

Bilder 6

Av Vildljung - 24 augusti 2008 14:03

Pris och en RAK jag fått.

 
 
Lian

Lian

24 augusti 2008 19:56

Men vad är det jag ser...vilken söt stämpel, den med videkisse-bebisen. Tror den som skickade den till dig associerade med ditt fina nick.

Må så gott vännen
Kram Lian

http://www.kexholm.blogspot.com

 
Carina Moa&Max +Trollet Tuva

Carina Moa&Max +Trollet Tuva

25 augusti 2008 17:54

Hej!
Charmig kudde du köpt.Får gratta till vinsten.En jättesöt liten vår/vinter stämpel.
Har lagt dig som länk i min blogg,är det OK?

http://carinaspysselsida.blogspot.com

 
Lee

Lee

26 augusti 2008 15:13

Vad roligt det var att vara här på din blogg!
Vad mycket fina kort du har gjort!
Hoppas att vi ses irl snart...

http://anglasand.webblogg.se

 
Anki

Anki

27 augusti 2008 22:45

"Insatta jag" undrar vad RAK står för ?!

Kram

http://annchristin.se/blogg

 
Anita

Anita

28 augusti 2008 19:03

Hej vännen!
Åh, vad roligt att du kan skriva en hälsning hos mej ibland. Det blir jag glad för.
Och jag har inte glömt bort att skicka dej lite godsaker. Har bara inte haft tid.
Få se nästa vecka.
Må så gott.
Kram, Anita

http://anita.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Någ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards