Direktlänk till inlägg 29 december 2007

Härlig kväll

Av Vildljung - 29 december 2007 22:25

Ikväll har jag riktigt kommit igång med pyssel. Jag skar två örngott i remsor. De ska íngå i ett stort täcke av logcabin-rutor. Sen har jag gjort två crazy postcards. Jag är med i ett byte så jag gör ett varje månad. Det sista ska skickas senast nyårsafton och det andra har jag gjort till en som fick mitt urfula, för stora och snett sydda kort för november. Jag vet inte vad jag tänkte på. Men nu ska jag inte vara med på fler såna byten. Jag tycker inte jag har varken tid eller lust. Jag vill syssla med egna grejor istället.

 
 
Anki

Anki

31 december 2007 00:49

Oj, vad du är flitig ! Logcabin-rutor har det något med timmerkoja att göra ? Så att det är smalare och mer avlånga rutor än vanligtvis ?

Hur som helst så vill jag önska dig ett gott slut på 2007 & ett gott nytt år 2008 !

Kramar, Anki

http://annchristin.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vildljung - 3 oktober 2008 18:46

Nämn tre1. TV-program som du inte vill missa.2. Favoritsidor/bloggar på Internet.3. Favoriter att göra.Mina svar: 1. Jag som inte har teven inkopplad ens. Men Vänner, Ugly Betty och Desperate Housewifes säger jag iaf. 2. Mitt vita lantliv, Johans blo...

Av Vildljung - 28 september 2008 16:43

Jag blev utmanad av Pitepärlan   5 saker i frysen: Grönsaker, bär, glass, bröd och grytbitar   5 saker i garderoben:Jag har ingen garderob utan en krok i rummet som jag hänger mina kläder på. Sen har jag en byrå där jag lägger sånt som kan ligga ner...

Av Vildljung - 25 september 2008 17:44

Idag har jag varit på SÖS för undersökning. Det visade sig vara slutundersökningen.Jag är färdigbehandlad och friskförklarad från bröstcancern. Gissa, om jag är lycklig.   Efter det gick jag till en scrapaffär och handlade för nästan 700 kr. Någ...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:59

Frågor:  1. Vad säger din kropp till dig när du stiger upp på morgonen?2. Vilken del av din kropp känns starkast rep. svagast?3. Känner du dig bekväm med din kropp?  Svar: 1. Jag vill sova!!! 2. Magen är stark. Stor men bra. Svagast är vänstra armen...

Av Vildljung - 24 september 2008 20:56

Frågor: 1. Pratar du mycket i telefon? 2. Vem använder telefonen mest i din familj? 3. Har du lätt att lära dig telefonnummer utantill?   Svar: 1. Nja, jag pratar med mamma och min kompis varje dag. Men annars mejlar jag mest. 2. Jag 3. Ja, jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards